"Vaatteet päälle ja reppuselkään.
Matka alkaa me mennään metsään.
Korpirauhan siimeksessä
oomme salaisuutta etsimässä"
- näin kuuluu leirilaulumme kertosäe ja näissä merkeissä se leiri onkin lähtenyt käyntiin!
Päivä alkoi sateisesti mutta tunnelma ei siitä kärsinyt! Jännittyneitä mutta innokkaita leiriläisiä saapui Korpirauhaan kahdella bussilla. Kaikki löysivät tiensä ruokakatokselle jossa oltiin sadetta suojassa. Koko ryhmä jaettiin pienempiin ryhmiin joissa kisailtiin Korpimetsän visailu ohjelmassa. Kysymyksiä oli eri aihealueista kuten musiikista, urheilusta, eläimistä ja yleistiedoista. Mikään ryhmä ei jäänyt vaille pisteitä!
Visailun jälkeen söimme kanaa ja riisiä ja sen seurana salaattia. Ruoka maistui kaikille. Syötyämme huomasimme että sade oli lakannut ja pääsimme pystyttämään teltat! Oli hienoa nähdä miten kaverit auttoivat toisiaan ja kaikki saivat teltat koottua. Sitten oli leiriavajaisten ja päivähartauden vuoro jonka jälkeen saimme pullaa ja mehua.
Nyt toivotaan että sade pysyy poissa, sillä paljon on vielä tekemistä jäljellä tänään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti