Sade on edelleen ropissut mutta ei onneksi liian lujaa. Ainakin sade on pitänyt hyttyset loitolla. Saa nähdä miten käy huomenna kun aurinko paistaa. Kiva olisi kuitenkin jos aurinko tulisi meitä tervehtimään, sen puolesta saa siellä kotonakin laittaa kädet ristiin, jotta huomenna pääsisimme entistä enemmän nauttimaan tästä kauniista ympäristöstä jossa olemme.
Vapaa-aikaa kuului myös tähän iltaan. Vietimme vapaa-aikaa herkullisen kalakeitto päivällisen jälkeen. Osa meni telttakavereidensa kanssa telttoihin sisälle puuhastelemaan, jotkut potkivat palloa, muutamat pelasivat sulkapalloa, osa lauloi yhdessä. Vapaa-ajan jälkeen kokoonnuimme yhteen yhteisen iltaohjelman merkeissä. Iltaohjelmaan kuului perinteisesti erilaisia lauluja ja leikkejä. Leikittiin mm. hippaa, naps- nimistä leikkiä sekä vakoiluleikkiä.
Vielä on edessä iltapalaa jossa luvassa mm. makkaraa, leipää, mandariinia ja mehua tai teetä. Sen jälkeen on vuorossa hampaiden pesu ja telttoihin meno ja hiljentyminen. Saa nähdä saammeko kuunnella sateen ropinaa koko yön, vai pääsemmekö kuuntelemaan muitakin luonnon ääniä. Huomenna uusi päivä ja paljon hauskaa tekemistä luvassa!
"Tule kanssani Herra Jeesus
tule siunaa päivän työ,
tule illoin ja aamuin varhain,
tule vielä kun joutuu yö, tule vielä kun joutuu yö.
Tule askele askeleelta
minun kanssani kulkemaan,
sua ilman en saata olla,
pysy luonani ainiaan, pysy luonani ainiaan."
Näiden virren sanojen myötä, Korpimetsä toivottaa hyvää yötä!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti